Monday, February 21, 2011

Begitukah cinta ??


Pagi semalam, petang semalam kite okey, tapi malam tadi kite da tak okey da ..
Lepas saya abes kelas saya text awak
Time tuh saya nak buat cekodok perot saya da bunyi cam deram da.                   
Awak cakap buat la dulu,
Pastu awak cakap kat saya rehat la.
Tapi saya tak dapat rehat.
Pastu saya text awak lagi. Tapi time tu awak tak balas.
Saya coll awak. Tapi suara tido.
Okey saya tak nak ganggu awak. Saya merelakan mata awak di ulit mimpi.
Dalam pukul 8 malam saya cakap kat awak,
saya nak kuar ngan dak umah pegi beli barang dapur,
awak cakap pegi la, tapi hati2. Saya ingat pesan awak
tapi saya lame sangat. Kes nye saya pegi hantar krete sewed an fotostet nota-nota tuk kelas arinie.
Pukul 11 baru la saya dapat nek umah,
Saya nak col awak time tuh, tapi awak da col saya.
Sore awak da meninggi,
Saya tau kalu suare awak da tinggi awak tak kan dengar ape saya cakap.
Tapi xpelah asal saya cakap yang betol.
Time tu awak cakap awak nak tido.
Pukul 12 lebih saya col awak suare awak okey lagi xda mcm org tido pom.
Mungkin time tu awak nak marah saya kot.
Saya mintak maap tu salah saya.
Ary nie plak isnin 21/02/2011
Saya balik kelas saya coll awak.
Tapi suare awak marah2 cakap awak duk lam kelas.
Saya cume nak cakap yang ary nie saya nak pegi test konkrit.
Kat paka.
Awak jawab ancuh xancuh xpelah salah saya sebab semalam.
Pukul 3 saya anta mesej kat awak. 
Saya cakap saya dah nak pegi da.
Tapi awak xbalas kul 4 bawu awak balas.
Awak cakap awak baru balik kelas.
Tengah tunggu bas.
Time nie pon awak cam tak nak mesej saya.
K xpelah salah saya jugak buat awak jadi cam tu semalam.
Saya da sampai uma, ngan suare hapy talipon awak.
Saya nak cakap saya da selamat sampai umah.
Tapi awak marah kat saya cakap awak duk lam bas.
Okey saya tak nak ganggu awak. 
Saya geram ngan awak.
Salah saya tinggi suare ngan awak,
Pukul 5 saya mesej awak lagi.
Saya cakap ary nie saya nak pegi tolong bos saya buat barbeque.
Saya nak marah saya terus letak WASSALAM.
Tapi harapan saya harap awak balas.
Tapi sampai skang awak xbalas mesej saya.
 Saya coll awak 3 kali. 
Tapi awak xangkat mungkin awak ngah tengok cite tb3 (BEGITUKAH CINTA)
Sakit nye hati saya.
Tapi salah saya gak.
kul 8.30 malam awak col saya.
Happy nyer saya. =)
Tapi saya ingat awak nak cakap leklok.
Awak just cakap nak buat kerja dan hati2 pergi barbeque.
Hampa nye saya.
Saya mintak maaf
HAFIDZI YUSOF.
Jangan hukum saya cam nie.

Saya tau awak mesti bace blog saye nie..
Saya mintak maaf atas kecuaian saya,
Keceluparan saya.
Saya mintak maaf.. <3
  

No comments:

Post a Comment