Saturday, February 26, 2011

SHE IS MY BESFWEN

Weekend jelah saya boleh meluahkan kater hati kat cinie..
Hari len xleh sebok je memanjang. Yelah assignment makin berlambak.
Tiap2 minggu ade jep lecturer yang nak buat quiz, test.
Kiter as a student follow jelah kan .. J

Today I want to talk about my besfwen. Saya rase dye sangat2 memikat hati saya tuk jadikan dye kawan saya.(cewah cam nak amek jadi boyfwen lak). Since saya kenal dye sampai skang aper yang saya tau tentang  dye. Dye sangat2 suke makan meggi mentah. Saya pon aper lagik makan jugak la. Kat umah tak ley makan manyak2 nanti cg. Laila bebel lak.Time standard one until 6 saya xleh nak rapat sangat ngan dye nie coz klaz kiteorang berbeda.Dye genius saya nie lembap sket.

Tapi da form 1. Kiteorang jumpe lagik. Time nie kiteorang da slow2 rapat da. Dye ahli pengakap tapi saya kadet remaja sekolah. Tak same lagi. Bile da form2 kiteorang berdua makin rapat. Lagipon time tuh dye duk sebelah saya. Macam2 hal kiteorang buat sesame.Nek basikal, pergi survey kampong sesame, makan sesame.

Hal nie berlarutan sampai form3 kiteorang study sesame time tuh nak PMR da, bawak bekal makan sesame, happy sangat time tuh sampai rase tak nak balik nak tidor je kat citu. Time result da kuar kami sebok2 lak nak isi boring masuk teknik. Amek cos same, teknik same dan akhirnyer dapat keputusan kami dapat teknik same. Tapi cos kami berlainan saya dapat civil engineering dye lak mechanical engineering. Kami dapat sekolah Teknik Kemaman. Amek la keputusan tuk pegi jep.

Ingat lagi time tuh 14 Febuary 2006, abah saya yang anta. Dye ngan mak dye. Time tuh ayah saya jadi driver bawak kami. Time nak daftar asrama mak dye ejas nak suh kami duk skali. Last2 dapat gak. 2taon kami duk asrama sesame. Saya suke cari masalah ngan dye. Sampai seminggu kami tak tegor.Last2 saya mintak maaf jaat nyer saya.




Tapi lepas SPM kami da berpecah. Dye further study kat laen saya kat laen. Mak dye sangat2 berusaha nak suh kami tdy same2. Mak dye cakap ‘ala yuni study la ngan pzah, nanti leh tengok2 pzah.’ Hehehe makcik Siti is the best.
Aper yang saya suke tentang dye
      Dye tak suke melatah
Sangat suke bantu saya bile saya kekeringan
Suke temankan saya time saya bosan
Tempat saya luahkan perasaan
Saya sayam dye sangat2



nie lah my besfwen <3<3

that oll 4 today..
lenkali saya luahkan lagi kat awk ye cik blog

No comments:

Post a Comment