Saturday, March 26, 2011

Peristiwa Malam Sabtu


Cam seram je tajk entry saya kali nie. Bukan cite seram lah. Nie nok citer sal saya ngn dak2 umah yang kelaparan. Awk ni yunie, Pagi2 bukak laptop ngadap laptop. Huh cam tak dok keje len je nk buat. Ishh saya da simpan pinggan kat dapur and basuh baju ok. Jadi tak napok la mcam sy nie bangun pagi hanye duk membutekan mate depan lappy kan. Heee~~~
Ok kite teruskan sal entry ka ats tu. Hal ni berlaku semalam, time tue perot da macam2 lagu da dye bunyi. So saya ngn NIK amek keputusan nak makan burger jep. Tak nak makan nasi nanti gemok.’ Alah kau da gemok yuni’. Tak buh gak makan meggi hari2 makan megi sewel  gak otak saya japg.

Pastu kiteorg pon pegi la merempit motor kat TC, mesti ingat Teluk cempedak kan tapi bukan Teluk Cempedak la Teluk tu kat Kuantan. Skang saya duk Dungun jadi Taman Cina je ade.Singkatan dye jadi TC gak.. heee~~ kami pegi sane tanpe pkai safety helmet. Kalaulah tibe2 abg abg polis buat rondaan abes la saya.
Tuptup sampai tengok kedai tutup. Halamak camne nie. Nak makan burger jugak, nak jugak, nak jugak. Terpakse balik umah balik, pegi amek helmet dan pegi kedai jao sket. Kat Dungun nie susah sket kalu ary Jumaat kedai banyak tak bukak. Jam 10 malam da tutup da.jadi pekan koboi. Yang bernyawa nyer KFC n MCD jelah.

Tapi usehe kami berbaloi time nie. Ade gerai burger yang bukak. YAHOOOO. Jadi kanak2 rebina kejap kat atas motor. Da la kat situ burger sedap, harge pon bole tahan lagi RM2.20. and then saya ngan nik balik ngan perasaan tak sabo2 nak makan nie. Alhamdulillah tak de kecelakaan yang berlaku. Boleh balik isi perot.

p/s: saya nie tak pandai sangat bercerite sebenarnye tapi nak jugak bercerita

No comments:

Post a Comment