Thursday, March 17, 2011

Seyes sekarang sangat2 busy


Kenapa saya busy??
Da lame saya xupadate blog. Da berhabuk da. Hari nie saya lap awak ea.
Sekarang saya  da last sem. Lagi sebulan usaha saya selama 3 tahun akan mengeluarkan hasil.
Bila da last sem nie, perlu siapkan final projek,Alhamdulillah final projek saya da siap.
Tapi report belum siap.
Next week saya da kene bentang tentang projek yang saya buat. Berdebar gilak. Next week jugak ad test
subject higway. Subjek yang memborinkkan. Boleh buat tertido time dalam kelas.
Tapi bersabar jela.  Saya boleh blik awal kat kampong pon kes lect nie lah. Thanks yep (Cik Yuswadi).
Heeee~~
Name jep cuti tapi assgment berlambak2 tuu. Rajin gak ayuni razali nie bt balik umah.
Harap2 buat la yep. Nanti da naik cuti banyak lg keje perlu di buat. So jangan tangguh lagi tau.
Skang nie pon ngah curi2 update blog. Kemas umah tak siap lagi. Umah saya tak de pembantu umah.
Bila saya balik cuti je. Tak de keje lain da yang perlu dibuat time pagi. Kemas uamh je la saya.
Bile da petang anak2 sedara menguasai umah. Sepah2 kan umah ngan barang mainan dye.
Lenkali la plak ngn entri yang lebey menarik.
Nak pegi kemas umah dulu.
Ceriakan pagi mu dengan bersarapan. Hek hek hek 


No comments:

Post a Comment